BERKURUN LAMA...

Assalammualaikum n very good morning to all of u yang naik bosan baca blog aku yang tak update2 ni...so dengan berkat dan keizinan serta kelapangan yang dikurniakan..aku kembali....
( huaaaa ayat skema mintak maap la tu ).
So seperti yang dijanjikan ( yelah tu ) aku kembali setelah berkurun lama aku bz yang teramat gilez sampai aku pun naik penat yang teramat sesangatnya. Oh ya next week kita dah mula berpuasa, aku pun dah amik langkah berjaga2 perut ni supaya tak terkezut iaitu habiskan puasa ganti dan sunat ( pra ramadhan la tu ) semangat mau kuat beb..bukan puasa makan je..mulut , mata n yang penting hati...so untuk sumer yang beragama islam ( for the muslims all over the earth ) i wish selamat berpuasa n moga apa yang dikejar dan dicari dalam bulan penuh rahmat dan keinsafan ini akan ditemui...carilah pahala dengan amalan yang menambah redha ALLAH SWT..insyaallah hati kita akan tenang mengejar maghfirahnya.....Amin...

***************************************************************************************

oklah mari kita mengikuti diari aku yang tersibuk sangat sepanjang bulan yang lalu...hmm malas nak cerita banyak apakata kita layanzzzzz je gegambor yang aku upload ni....so selamat mencuci mata......


Praktikal program PERMATA di Bercham





**************************************************************************************





kursus kat Pulau Pinang ( sambil kursus naik feri )








makan pasemboq kat padang kota
( ha ha tu yang sibuk tu )










kat masjid kat batu feringgi
(melihat kesan peninggalan tsunami kat sana)







Program paling last urusetia Karnival Usahawan Desa di Arena Kuala Kangsar , Perak


0 ulasan:

Post a Comment

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in