Try N Error....Projek Nugget Ayam Gebu

Salam...
Akhirnya dapat gak aku mentry resepi dari dapur Hana...bukannya apa..aku suka tgk blog Hana ni sbb gambarnya cantik-cantik dan yg tak tahan tu sumer ada cap mohor.....n sumer resepi yg ada dalam tu menarik untuk ditry..hu hu..so aku pun snap lah gambar projek Nugget Gebu aku nih...hubby kata ok dan dah dua 3 kali bawak bekal p koje...thanks abang sbb sudi makan nugget gebu aku yang first time ni..takpa lain kali buat lih ikut kreatibiti aku plak. Basic cara nak buat aku tgk kat blog lain pun sama gak cuma diorang tambah mana2 ikut selera sendiri..so tak rugi mencuba beb..bukan susah pun main campak-campak gaul-gaul pastu goreng...ha ha ha kalau ikut yg resepi hana ni lah..tp memang jadi beb...tak caya try lah...resepinya kat sini..so apa-apa hal korang tgk jelah apa yang aku sempat snap ni...orait...see ya....

Inilah hasil bentuk nugget beragam ha ha ha sebenarnya malas nak buat bentuk lain..ini yang senangnya

Proses menggoreng......


Lepas goreng...ha yg nampak macam putih-putih tu..cheese dia yg aku sumbat kat tengah-tengah nugget tu...ha ha ha suka2 tambah sendiri cheese......

0 ulasan:

Post a Comment

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in