Takda Gambar Makan-makan?

Assalammualaikum...Salam Ramadhan yang ke 12..hu hu kali ni blog aku makin sunyi dengan gambar2 meriah juadah iftar..terasa ramadhan kali ini aku jadi terlalu simple hinggakan tekak sendiri pun tak berapa nak lalu...bukan takda semangat ramadhan cuma mungkin kali ini aku lebih berderhana..menghayati keindahan ramadhan itu sendiri. Ditambah pula kamera kesayangan aku rosak..so banyak benda yang aku taklih nak upload..tipulah kalau aku kata aku tak ada keinginan nak cerita pasal juadah iftar..walaupun kadangkala menunya taklah berbeza sangat dari yang biasa...tika ini aku lebih selesa menziarah kerumah kawan-kawan sambil mencari idea persediaan juadah berbuka...apa-apa pun aku ucapkan selamat melalui ramadhan dengan perasaan yang berlapang dada...dan yang utamanya lebih menghargai masa yang ada ketika RAMADHAN ini..

0 ulasan:

Post a Comment

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in