Maruku for Hari Raya

Assalammualaikum
Wah pejam celik dah nak tiba penghujung ramadhan..sedih rasanya bila pengakhir ramadhan menjelang tiba...moga2 ramadhan yang akan datang kita akan lebih mengumpul pahala...sebenarnya aku dah pun dah mula bercuti..saja cuti awal..nk berbuka bersama family kat kampung...tapi sebelum tu acara wajib setiap tahun sebelum balik kg adalah shopping maruku...hmm kita kan 1 malaysia..bukan deepavali je ada maruku..time raya pun ini kira kuih wajib aku..anak buah aku suka maruku ni..so kat perak ni buntong adalah area paling famous dengan maruku dan produk yang seangkatan..kalau lambat dtg kena ikut turn untuk sesi pembayaranlh jawabnya...macam2 jenis maruku ada...banyak kedai...tp bagi aku..aku suka brand ni..DNS KACANG PUTIH..dah 7 tahun aku jd pelanggan tetap..dijamin halal sebab ada label halal yang sah kat kedai tu...insyaallah...so kalau ada yg duduk dekat2 area buntong ni boleh lah try...mana tahu kena ngan selera...so layan dulu gambor2 ni ye...

1 ulasan:

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in