Belajar Hormati Orang Jika Kita Mahu Dihormati

Assalammulaikum
Hmm kali ini tak ada n3 masak sebab aku memang cuti masak 3 bulan...tuntutan kerja memaksa aku untuk oustation lama kali ini..masih dalam Negeri yang sama cuma daerah yang berbeza..tak logik nak berulang -alik sebab duit petrol bukan murah sekarang ini...mesti korang tengah syok cuti2 malaysia..almaklumlah Deepavali..tapi aku macam biasalah..kelas sekarang ni main lentung je..tak hingat hari cuti ke cuti umum ke..sebab banyak silibus yang kena dihabiskan sebelum student pergi praktikal..yang kalut akulah,nak manage semua subjek habis dan dorang boleh ngadap praktikal dengan tenang..hu hu
Kalau nak ikut penat memang penat..dah rasa terhuyung -hayang ni...tapi aku gagahkan juga..yelah kepimpinan melalui teladan.kang ada pulak yang tarik muncung macam hanger bila aku tak naik pejabat..paling kurang pun muka macam ikan pekasam..ha ha ha ah lantak ko lah..yang aku tahu kerja aku selesai...nak cakap apa lantak ko lah bedah...ada aku kisah..yang penting Allah tahu kita ni kerja ke tak...apalah sangat nak amik kira pandangan orang yang memang bengang ngan kita yang penting kengkawan lain ada..bukan dia je kawan yang kita ada..hu hu ini statement personal aku..jadi kalau ada yang terasa tu..ada aku kisah..sebab korang pun tak pernah kisah apa yg org lain rasa kan...so kalau kita nak orang hormat kita..belajarlah menghormati orang terlebih dahulu....

0 ulasan:

Post a Comment

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in