Kehilangan...

Assalammualaikum..

Adus ai...aku pun terasa bersalah kerana lama tak mengirim berita buat rakan-rakan blog yang lain..maaf ku pohon sekali lagi...untuk ika...parcell dah sampai 3 ari sblum akak bercuti hari raya..tq ika luv u muah..ada lori ada bas , ada hari boleh balas...( just tell me ok )..dah try dah paste tomyam tu..mmg sedap..hu hu..untuk kak hana parcell akak pun dah sampai 1 hari sblum aku start cuti raya...tq for the gift and the kad..he he terharu aku menggunakan Mesin Ais yang cumil tu...sume tu akan aku update bila aku kembali bekerja...skang ni tgh sbuk lagi..dah bertenang baru seronok nak bersihkan rumah aku yang lama terbiar ni..till than see u alls again in very close monday...luv n miss u alls...

2 ulasan:

  1. amboi..tajuk entry ko ni buat aku suspen..ingat ape yg ilang...nnt dh free..ko hapdet laa ekk..aku pun tgh dilanda kemalasan sejak virus malware melanda blog aku..menci betul dgn malware ni..aku nak skodeng blog kengkawan guna google chrome pun tak boleh..!!

    ReplyDelete
  2. Salam CtNaemah aku saja buat gempak..n3 kan kena gempak2..hu hu mmg tgh bz ni..banyak keje lepas raya ni...aku rasa better ko pakai mozilla ke internet explorer..mmg aku pun dah kene malware virus ni bila pakai google chrome ni..

    ReplyDelete

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in