Dinner Before 8 PM...believe it or not...better u believe it

Assalammualaikum...
Skang ni aku jarang masak yang berat2..sbb skang ni kitorang makan sebelum jam 8 malam..hubby nak diet sbb berat badan dah naik +++...so aku kena support gaklah usahanya nak menurunkan berat badan tu..jadi menu makan malam no nasi n just makan yang ringkas2 je..itupun sebelum kul 8 mlm..mmg kalau nak ikutkan nasihat pakar kena makan malam before 8 Pm..so tgh gigih berusahalah ni...aku no problem sbb dah biasa..cuma kesian tgk hubby sbb kna tahan selera...so ni jelah menunya  petang semalam..

untuk hubby...

untuk aku lah...

5 ulasan:

  1. fuhh..kena kuat semangat nih..hehhee... saya pun pernah jugak makan cam ni..tapi kejap jek...ngan ngan hubby pun tak kuat semangat..kiki.. cayok cayok

    ReplyDelete
  2. perghhh..aku belum mula lagi makan b4 8pm sbb skrg ni tgh musim umah terbukak..hahahah..plan aku abis raya nnt nak mengikat perut yg gendut ni..

    ReplyDelete
  3. hu hu aku pun tgh menabahkan diri ni meneman hubby tercinteeee kih kih kih..

    ReplyDelete
  4. salam kerull,
    selamat hari raya maaf zahir batin ya..
    kalau nilah, akak makan dia pergi ke 1 corner perut aje..hehe..lepas tu makan lagi banyak sebab perut cakap, 'mana cukup' lagilah!!!hehe

    ReplyDelete
  5. K.Ayu...
    Kalau ikut perut mmg saya pun tak cukup..kih kih tapi nak jaga kesihatan punya pasal..terpaksalah buat tak dgr je perut yang krok-krok ni...hu hu

    ReplyDelete

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in