Rojak dan Satay

Rojak..kuahnya memang mabeles..kenyanggg

Assalammualaikum....
hmm memang nyata yang ni bukan aku masak..menu makan malam tadi semuanya cap pasar malam..terus terang aku katakan kualiti makanan pasar malam jauh lebih baik dari makan dikedai-kedai makan...lebih ikhlas perkataan yang aku rasa paling tepat untuk menggambarkan kenapa aku suka membeli di pasar malam..mungkin sesetengah orang kata makanan pasar malam low class..tapi bagi aku yang penting bersih dan sedap...banyak pilihan..so kalau kita ada pilihan membeli ditempat yang bersih mengapa perlu memilih membeli ditempat yang kurang bersih...macam dipasar malamlah..kalau dah tahu stall tu kurang bersih..masih banyak pilihan di stall yang lain..tepuk dada tanyalah selera....

Satay ayam yg lembut...Raza Satay

1 ulasan:

  1. eina pun suka beli mkn kat pasar mlm..banyak choice n sedap2 kan...

    ReplyDelete

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in