Ayam Masak Lemak Cili Padi Dan Terung


Assalammualaikum ...Masih belum terlewat rasanya untuk aku mengucapkan Salam Awal muharam..Tahun Baru Islam..bermulanya kalendar baru dalam setiap langkah kehidupan kita. Tahniah diucapkan juga kepada adindaku Nurul Huda dan Am diatas kelahiran putera yang comel di petang Awal Muharam semalam..dinamakan Muhammad Adam Darwish...hmm bulan 12 ni aku akan pulang untuk bertemu anak saudara aku yang ke 3 ni...rambutnya lebat hitam..sepet persis mata belah keluargaku..apa pun baby awal muharam penuh barokah dan moga menjadi anak yang soleh...ummi long sayang adam..
So menu kat atas tu menu sempena cuti Awal Muharam kelmarin...layan kan aje lah ye...aku masak lemak memang takda resepi lain..memang inilah resepinya..yang bertukar selalu adalah bahan sampingan seperti kentang ke , terung or sumthing yang sesuai untuk digandingkan dengan main protein...resepinya klik kat SINI

4 ulasan:

  1. Salam Maal Hijrah Kerull,
    alamak.... ayam masak lemak dengan terung tu wadeeedeeehhhh.... terus terliur Kak Amie! Sedapnya....

    ReplyDelete
  2. Salam Maal Hijrah...

    Nampak mabeloss

    ReplyDelete
  3. Salam Kak Amie..maaf ye lambat reply..bz skit..salam maal hijrah juga untuk kak amie dan family..terung ni masak apa pun sodapkan..hu hu

    Salam Maal Hijrah juga untuk Zila..he he masak untuk diri sendiri je...blog zila pun mabeles..

    ReplyDelete
  4. Hi I'm Ana from Fooduel.com. It is a site in which users vote recipes
    from 1 to 10.

    There is a ranking of the best recipes and a profile with your voted recipes. Each recipe has a link to the blog which belongs the recipe. This way you will get traffic to your blog.

    It's easy, fast and fun. The best Photo recipes will be here.

    I invite you to enter, add your blog and upload a recipe with a nice photo.

    You are able to see your stats:

    -Number of visits to your blog from Fooduel.com.
    -Number of votes received every day
    -Number of votes received by each category
    -Number of votes for each grade (1-10)
    -Number of votes for each recipe.

    Look this example of one profile stats: http://fooduel.com/stats1.png

    We would love that you participate with some recipe.Look Amazing!

    Regards

    http://www.Fooduel.com

    ReplyDelete

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in