Hati Seorang Wanita

Assalammualaikum...
Lama rasanya aku tak mengetik keyboard usang ni..dan sudah lama jugak rasanya blog ini sepi tanpa n3 yang menguja selera..entah kenapa kadangkala kesibukan selalu menewaskan aku..dalam kelelahan menyiapkan tugasan aku memang tak bermaya untuk berkarya...bukan senang menjadi seorang Wanita yang menggalas tanggungjawab sebagai pendidik , isteri , menantu , anak dan sahabat...kadangakala rasanya aku hampir tidak punya sesaat pun untuk diri sendiri...namun hati seorang Wanita biar seberat manapun tanggunggjawab yang tergalas dengan sedaya upaya kudrat yang ada , masih terus mencuba untuk menyelesaikannya...tidak sedikitpun terdetik rasa sesalan...cuma terkadang terdetik rasa terkilan...kerana terlalu leka menjaga hati orang sekeliling...hati sendiri kerap terluka....itulah Hati Seorang Wanita...kerana

 " Wanita adalah hiasan dunia,seindah hiasan adalah wanita solehah yang akan membahagiakan syurga didalam rumahtangga "

4 ulasan:

  1. Adakalanya...(daku juga wanita) aku tidak peduli apa yang ada di sekelilingku, sebaliknya aku penuhi dulu naluri dan keinginanku sampai puas hatiku kerana daku juga tidak terlepas dari memendam dan menjeruk rasa serta asyik menjaga hari orang keliling.... he he he ehh melankolik pulak dah nih!

    ReplyDelete
  2. ha ha ha kak amie..kengkadang tulih macam ni layan gak..

    ReplyDelete
  3. nice day :)
    hargailah hari kemaren,
    mimpikanlah hari esok,
    tetapi hiduplah untuk hari ini.
    bagi-bagi motivasinya yaah...

    http://www.nolimitadventure.com/

    ReplyDelete
  4. liat foto itu bikin hungry :s
    kirim lah ke Indo :s

    ReplyDelete

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in