Rose Garden @ Cameron Highland

Assalammualaikum sume...hu hu bz sikit seminggu ni..almaklumlah student dah mula praktikal , aku pun dah mula pergi buat pemantauan , penat gak...so dalam sibuk2 aku sempat pergi naik ke cameron highland..perjalanannya tak lama melalui simpang pulai..kalau dari luar perak memang terasa jauh , aku naik pun tak lama pagi naik , petang dah turun.  Gambar pun tak snap banyak sebab kamera cabuk aku ni tertinggal..yang ado kamera handphone cap ayam aku ni..so layan dulu lah ye..

 posing ngada2 ha ha ha




posing ngan himawari

dengan hubby


2 ulasan:

  1. Anak sedara kita pun ada cakap yang kalo lalu ikut simpang pulai ni, jalannya tak berbengkang bengkok sangat (drpd laluan di Tapah tu) betui ker? tingin gak nak ke Cameron tu, tp takut muntah belelah...kang sampai atas sana,mata pun tak larat nk bukak..hehehe...

    ReplyDelete
  2. Salam Noorma..betul lah tu klau ikut simpang pulai ok lagi dr ikut tapah..jalannya besar dan tak kan muntah insyaallah..dekat pun ye jugak..macam kita yang mmg ada kat ipoh simpang pulai adalah yang terdekat...

    ReplyDelete

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in