Tak Sangka....

Salam sume..aku agak emosi sikit arini bila terbaca satu n3 yang berkaitan blog aku di salah satu blog kawan sehobi iaitu berblog...ia sebenarnya lebih kepada rasa terharu..semuanya adalah secara kebetulan..tak sangka hanya kerana blog templates yang sama satu ukhwah terjalin biarpun tak pernah bertemu..tetapi sekurang-kurangnya aku tahu kami punya persamaan..dan ini adalah cenderahati persahabatan aku untuknya...tq so much AZZEY...this is for u tooo..ikhlas tau..bukan ada niat lain..dari teman buat seorang teman...inilah review dari AZZEY buat blog aku...

TEMPLATES BLOG YANG SAMA !

AZZEYATIN.....Welcome To My Blog.......AZZEYATIN.........


Since aku start blogging in March this year (2010).....baru ni first time aku terjumpa blog yang templates designer (background) nya sama macam blog aku.........Ada gambar hujan menitis gitu.....hu3......
Ini dia blog yang aku maksudkan. Semalam aku terjumpa masa BW. Teruja yang teramat sangat. Terus dapat idea untuk review tentang nih!

Nama blog ni KERULL.....Mencari Ketenangan Dalam Dunia Kecilku Ini......Meniti Bahagia Dalam Suka Dan Duka Kehidupan........ Kalau berminat nak tengok boleh la jenguk2 ke situ. hu3........

* Suka ! Baru first time terjumpa templates designer blog yang sama. Yang pasti mesti dia pun happy berblogging!
 +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 Azzey pun suka memasak jugak..kira sama gaklah aku ngan dia..dalam blog ni kami tak seratus peratus menceritakan hal masakan sahaja..campuran..janji update n3 betul tak AZZEY..hik hik

2 ulasan:

  1. betullll tuuuu!!! lepas ni leh rapat lagi lebih mesra lagi kan kan kan kita pun tumpang terharu niiii nanti nak jalan2 sana jugak hihihi...

    ReplyDelete
  2. KERULL: Wah aku teruja! Hu3.....best nya, sker sgt! mmg sama kannnnnnn......sy sker blogging! mudah2an ukhwah terus berpanjangan......SALAM AIDIL ADHA YE....:)

    ReplyDelete

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in