At last the name was reveal...

Assalammualaikum

Moga emosi kita semakin tenang...terjatuhnya tirai 2011 bersama-sama memori suka dan duka...untuk aku 50 - 50 but masih bersyukur dengan kurniaannya...we still got the salary..better than we got nothing..banyak jugak kezutan...demi kezutan yang aku terima...wether i'm in or not..its not the problem..aku takda masalah dengan itu..but when you know something its not going well...especially yang bersangkut paut dengan selection...it was unfair for me to know that i was eliminated..its hurt but aku cuba untuk menerima realiti itu...itu bukan petanda aku tak layak..just its not my time..dan bukan rezeki aku..percaya pada qadak dan qadar itu lebih baik...

0 ulasan:

Post a Comment

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in