Popiah Basah VS Popiah Goreng


Senyummm tak perlu kata apa-apa...hu hu ini popiah bukan terlebih goreng ye..aku memang suka garing-garing tu yang warna nak naik hangit..tapi belum hangit lah...saja buat dua versi..sebab aku suka semuanya..hubyy suka yang goreng...guna kulit popiah yang sama..cuma penyediaan dan cara memasak yang berbeza...1 kulit aku kukus pastu terus isi inti dan balut..1 lagi lepas kukus dan balut aku goreng..kuahnya pun aku buat yang biasa macam nak buat kuah ladalah....cuma aku tak taruk kacang tanah je...apa-apa pun layannnn...resepi rasanya takyahlah kot..sebab alah sama je kan..hik hik

2 ulasan:

  1. ehe..tergodalah pula tgk popia ni..cantik jer rupanya..pandai buat yaa...pasni nk g cari popia goreng gak...aha :)

    ReplyDelete
  2. bolehlah izan...hu hu lepas untuk makan sendiri..hik hik

    ReplyDelete

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in