Masterchef...Ezani aku dah boleh agak memang dia yang menang


Assalammualaikum

Walaupun semalam ditayangkan pertandingan akhir Masterchef..tapi aku rasa rata-rata kita dah boleh mengagak siapa yang akan menyandang gelaran itu...bukan tak yakin dengan wahidan..aku salute coz dia memang hebat bila dapat sampai ke final...cuma pada aku wahidan playsafe sangat dan dia selesa begitu..kalau nak dibandingkan dengan izani..banyak gabungan teknik masakan dan juga banyak mengabungkan elemen ketimuran mix western..satu pertaruhan yang berbaloi...but aku memang admire gila dengan pemanis mulut wahidan nampak elegant dan ramai yang puji kesedapannya...hu hu apa-apa pun tahniah for both of you..kalah menang adalah adat bertanding..yang penting adalah semangat dan keberanian berserta minat yang mendalam...sesiapa pun boleh memasak...

0 ulasan:

Post a Comment

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in