SEKIAN LAMANYA

Assalammualaikum..

Sekian lamanya laman blog ini tidak ku jenguk..terasa kerinduan yang memanggil melambai untuk aku kembali di pena maya ini..agaknya mungkin disebabkan aku tidak lagi aktif memasak sehinggakan blog ini seperti hilang sinar..maaf kiranya jika tiada tinta baru yang bisa aku lestarikan.
Ternyata kehadiran Muka Buku , Instagram dan twitter membuatkan aku lupa pada karya ku yang satu ini, karya yang mengenalkan aku dengan kawan2 maya yang lain..terasa terkilan dijawa menerobos kerana terlalu lupa pada kehadiran blog picisan ku ini..
Sehinggakan ia terbiar sepi sendirian..maaf sekali lagi kerana aku telah terlalu lama mengabaikan mu..in sya allah ..moga selepas ini Allah beri aku kekuatan untuk terus berkarya lagi diruangan mu ini..kuatkan aku untuk meneruskan sesuatu yang telah lama terhenti..walaupun bukan dengan entri masakan..sekurang-kurangnya aku ingin blog ini bersinar kembali...

coretan sayang

qasehsufi

0 ulasan:

Post a Comment

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in