Idaman Kalbu

Petang dah rupanya...
Kesibukkan yang melampaui batas menjadikan aku leka...ahaks..ayat propa..
Sebenarnya dalam duk sibuk , aku masih jenguk gak blog kengkawan..dan aku paling suka pergi ke blog yang satu ini...aku suka tengok gaya dia mengolah makanan yang diabadikan dalam bentuk still photo..memang ada skill..satu hari aku pun bercita-cita nak hasilkan gambar yang bagus dan terbaikk macam dia..ini bukan omongan kosong..dalam diam aku menyimpan impian yang satu hari aku akan mampu memiliki gajet yang menjadi idaman kalbu ni..aku tahu harganya mahal..tapi berbaloi dengan hasilnya...dan untuk menghasilkan gambar secantik blog yang INI...aku mesti ada gajet yang dibawah itu....




5 ulasan:

  1. dah dapat idaman kalbu tu, lepas ni kenalah rajin2kan diri berposing ye?

    ReplyDelete
  2. itu sudah mesti..masalahnya tak dapat-dapat ni...hu hu

    ReplyDelete
  3. alaa...boleh punyer, ko keje kan, tentu ada budget... aku ni simpan duit buat kuih, coklat, tart utk beli camera tu..bila dh dapat, idak plak nk guna hari2.. kengkadang aku guna kamera lama si Lumix tu

    Tapi bila dah ada DSLR ni, kena plak beli assessori nyer, macam kitalah, nak jugak tukar baju baru, kasut baru.. dan harga untuk flsh, lens bukannya murah.. tp bila dh minat, kenalah kumpul duit..huhuhu...ranap aku !!!


    skang ni hobi kumpul gadget jer, bulan ni dh terbeli(hehehe) Henpon baru plak.. hehehe,,,

    ReplyDelete
  4. kerulll..aku tunggu en.hubby sponsor!aritu dh tercakap nak belikan .Aku tuntut nnt..kihkihkihkih..aksesori boleh share dgn dia..

    ReplyDelete
  5. Noorma : ni aku tengah gigih kumpul duitlah ni..tahan tak beli baju baru wooo punya nak menyimpan...hu hu..

    CtNaemah : wah ko dah ada aggrement ye..aku ni belum lagik..huwaaa..nak tunggu cukup duit ntah bila lah merasa...

    ReplyDelete

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in