Aku, Award dan Tag


Ha...inilah award yang aku baru dapat dari FARA...terima kasih....tapi korang ingat dapat award ni blih senang lenang lah lepas tu ( tanggapan korang salah ) ada keje tu aku nak kena settle bila dah dapat award ni..so mari kita tgk apa koje yang aku kna siapkan ni....sila lihat ke bawah

********************
***************
***********
********
*****
***
*
1) Link/Ceritakan kembali siapa yang beri award ini kepada anda...
Award yang cute ni aku dapat dari FARA baru sebentar tadi..thanks FARA..dan FARA adalah org yg pertama ( sama jantina ) yang follow blog aku...dan bagi aku award...dan aku pun pemfollow blog dia...he he cukuplah tu kot...

2) Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda ditag)

aku wanita , seorang anak , seorang isteri dan hambanya yang daif

Belum bergelar ibu walaupun perasaan itu sudah lama berada disanubariku ( hu hu nilah n3 aku paling sedih yang aku pnah tulis dalam blog aku ni )

Seorang Pendidik yang masih cuba memperbaiki diri dalam mendidik anak bangsa dan diri sendiri

Aku ni periang dan penyedih dalam situasi yang terkawal lah

Mudah mesra dan suka menambah kawan

Aku suka menulis...( ikut mood gak ni )

Aku happy bila tgk / buat kengkawan happy

Aku suka window sopping ( beli tak beli lain kira )

Aku juga seorang yang suka kepada ketenangan ( tu yg suka bercuti ke pulau-pulau tu )

Aku adalah aku yang masih mencari siapa aku dan siapa orang yang berada disekelilingku


3) Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda....

1. Usup
2. Fairuz
3.Leen
4.Princess
5.Palie
6.Pinky22

Jangan lupa melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan 'anda telah ditag - sila layari blog saya untuk mendapatkan award anda' Terima kasih.!!

PERGH SUSAH TUL TUGASAN FARA NI ...TAPI APA2 PUN AKU DAH SETTLE KAN...SO...C..YA

1 ulasan:

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in