Kerja tertangguh

Salam..

Hari ni aku teruja skit..coz baru renovation blog aku ni, jadi semangat berkobar2 lah kan.
keje tetap keje beb tapi ada masa terluang skit ni aku buatlah skit2 baik pulih blog aku yang agak parah dan membosankan ni...ape2 hal thanks pada tok guru aku ( ha ha rahsialah kan ) coz nanti kena yuran plak bila dah famous( hua hua hua ).
Konon2 tadi trylah nak buat layout ni 3 kolum...tapi buat2 macam hampeh sbb kurang pandai..ni kna menuntut lagi lah gamaknya kat tuk guru aku nih...sakit mata tgk blog org lawo n tersusun..tiba tang blog aku 2 kolum yang basic tu je...geramnyaaaaaa.
Takpalah usaha dulu...than bila dah tak larat nak buat...apa lagi aku panggil lah pakar tolong bagi perelok sikit layout ni...( tetap nak 3 kolum gak )...till than...see u amigos...adios

0 ulasan:

Post a Comment

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in