DEMAM n FLU

Assalammualaikum...

Sorry geng lama tak update blog nih...aku dilanda demam n flu yang agak teruk..lama tuh mc ( since balik sibu hinggalah sekarang )..penat sangat n cuaca pun jadi faktornya kot. Hari ni baru naik keje n baru terasa ada mood nak menghupdate blog aku ni. Mood tak bapa nak best jadi idea-idea yang kluar ni pun kureng gak...tapi takpalah kan janji ada n3 baru..( he he takdalah nampak aku ni malas sangat kan ). Hmm utk member aku yang buat kenduri walimatur urus ahad aritu aku nak mintak maaf coz tak dapat menghadirkan diri...( aku dah sms dah sbb musababnya)...thanks bro..apa2 hal pun "Selamat Pengantin Baru n Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat" Aminnnnn......dan doa ini juga khas utk kita yang mencari bahagia ( ha kan syahdu plak ayat aku ni ...ayat demam kot so ada lain macam skit lah... ) so buat masa ni..takat ni je yang aku mampu menaipnya...lain kali aku sambung lagi ye...salam n Adios..

0 ulasan:

Post a Comment

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in