KEROJE @ KEJE LAH

Salam pagi jumaat geng...

Pagi ni aku agak sibuk skit..tolong member snap gambar kel
as dia masa dia ngajor ( tukang ambik gambar la plak )..yelah member mintak tolong kena tolong kan. Actt arini kelas chanting batik..kelas untuk stdt tahap 4...( Sijil Kemahiran Malaysia )..maklumlah Institut Kemahiran...tentu2lah ajor kemahiran kan...member aku ni muka ganas tapi tangan seni n lembut je hasil kerja dia..aku ingat senang nak chanting batik ni..tapi rupa2nya baru ku tahu ( susah gila ) kena lembut tangan n mendalami rekaan korang tu ( kata member aku lah ). So macam biasalah aku upload beberapa keping photo yang tak bapa nak cantik sangat ni utk kita coci mata...

















Ha kan dah kata orangnya ganas tapi......tangan lembut tuh...









Antara corak batik yang dihasilkan oleh pelajar
( yang ni blum sampai proses mewarna lagi )



Ha!!!! nilah member aku yang ngajor chanting batik ni
( btul tak aku kata muka ganas )







0 ulasan:

Post a Comment

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in