Pagi Jumaat Yang Barokah....

Salam Jumaat ( Penghulu segala hari )....

Lambat aku update n3 arini sebab ada bacaan yassin kat surau institut...biasalahkan pagi2 jumaat yang indah ni kenalah diisi dengan aktiviti yang menambah pahala dan berpekdah...btul tak....

Seperti biasa gak...hari ni ari last keje..sebab esok cuti weh ( saat yang ku idamkan)..he he dalam kepala aku ni dah bersarang macam2 idea dah nak suggest kat hubby..tapi approve ke tak blum tau lagi..biasalah kna banyak tapisan...( tapis budget...masa..n kelapangan ha ha...itu yang sebenarnya )...

Salah satu cadangan aku adalah...nak g makan mee udang banjir....huaaaaaa dah lama ngidam ni...seperti yang diwar2kan oleh memember aku yang dah pg...biarpun meenya tak lah bapa best..( diorang katalah ) tapi yang penting udang beso2 weh...so itu yang macam meleleh je air liur....so utk melelehkan air liur korang sekali meh le joint tgk gambar yang aku upload ni ( ciplak ni ) atas usaha nak bakar semangat korang sesama ngidam dgn aku...he he...



1 ulasan:

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in