Sibu..here i come





Assalammualaikum n very gud murning...Semalam aku bz sikit sbb handle team yang nak ke Sarawak Mggu depan ni...Sibu here i come...( skema nya ).
Aku jadi ke sibu mggu depan ni..ada bengkel Profesionalisme nak kna set up..Slot aku tak bapa banyak dalam 4 jam je n yang lain2 tu kitorang agih2 lah ambik sikit sama sikit..banyak sama banyak ( hu hu baru dapat g nyongket lama skit ) ha mesti korang tak bapa tau ek *nyongket* tu apa...maknanya g meround...aku kan kaki meround, tapi lepas settlekan kejelah kan bak kata member aku *dahulukan yang utama*...solat yang 1st after that sumber rezeki kita plak kan...
So bila dah lambat balik keje tu , apalagi aku masak ringkas2 jelah kan utk hubby aku..tapi yang pentingnya menu kegemarannya..saja nak syer dgn korang aku upload beberapa gambar utk sajian mata kita pada pagi...dengan itu dipersembahkan artis kita pada malam ini..............

NASI GORENG SOTONG version aku....hua hua hua ( knp? tak percaya ke....) percayalah coz ini je yg aku larat nak masak malam tadi.....

2 ulasan:

  1. syok nye pg sibu..nak ikuttt :D

    ReplyDelete
  2. alamak tinggal kapal terbang ah fairuz..akak dah kat sibu dah ni..he he takpa2 sok2 ada rezeki sampailah..

    ReplyDelete

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in