Baru 3 kali try........

Ha untuk sarapan plak aku memilih menu....mee kari , disebabkan sibuk punya pasal aku taklih kluar minum..so aku suh member aku tapau je...dah 3 kali aku try menu ni..dan rasanya memang maintain dan kena ngan selera aku dan memember yang lain. So siapa orang perak yang dudk berhampiran Taman Herba Perak ni lih lah try singgah..ada 2 gerai kat situ..tapi yang paling best kedai yang sebelah pintu masuk ke Taman Herba tu...gerenti puas hati...selamat mencuba...



View Larger Map







Mee kari untuk aku..



Mee Bandung ( member aku punya )


Ha yang ni takda jual kat kedai tu sebab ini menu minum kul 10 td...Pulut panggang..sedap...

2 ulasan:

  1. adoiiii... sedapnya..

    telan air liur melihat gambar2 tu semua

    ReplyDelete
  2. kerull..tmn herba ni yg kat jln menuju ke lumut tu ke?sy ras kat situ ada tmn herba sbb pernah nampak ms pergi umah abg ipar kat sg.raya tu..

    ReplyDelete

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in