COBA NASIB....


1 ) HEADER BEN ASHAARI perlu ada
Ok...syarat yang first settle dah...header En. BEN ASHAARI ( aku main redah jer ni..ntah valid ke tak agaknya lagi segmen ni..)

2 ) Keterangan ringkas mengenai blog anda
Mula-mula menjebakkan diri dalam blog ni sebab saja-saja nak isik masa-masa yang terluang..first n3 pun macam lost lagi...tapi berkat meneroka dan menengok blog member2 yang senior..aku mula mendapat rentak dan idea apa yang nak aku top up kan tetiap hari dalam blog aku ni...aku minat masak , minat makan , minat jalan-jalan dan minat membebel..jadi apa lagi makin menjadiklah n3-n3 aku berkisarkan minat aku dan juga serba sedikit mengenai diri aku gak..sumenya aku coretkan dalam blog ni...tang part ayat2 yang aku guna dalam blog aku ni mmg brutal dan santai..sebab blog aku so ikut cam aku gaklah...ha ha ha boleh ke macam tu...salah satu sebab knp aku suka ayat2 pasar kerana dengan cara itu aku rasa dekat dengan pembaca blog aku..no formality but still boleh dapat kawan dan follower..biar lambat asal bertambah...( stop sebelum aku makin merepek ) itu jelah kot secara ringkasnya...
3 ) Apakah menu istimewa yang ada dalam blog anda .. Berikan sekali linknya ..
Menu yang aku rasa spesel ialah Meat Croquette sebab aku jumpa je resepi ni dari mamafami terus balik dari kerja aku cuba..kira first trying yang suksess ( aku rasalah)..than lagi satu lauk Rendang Maman..sebab ni lauk wajib orang N9 macam aku time raya ( tak kisah raya besar ke raya kecik ke )

4 ) Dari mana anda tahu mengenai segmen ini .. Linkkan sekali pada namanya.
Dapat tau segmen ni bila bukak blogger senior yang aku selalu lawat iaitu Cik Mat GEBU...mana tau blih top macam CMG gak...hu hu harap2lah...dengan harapan adalah kunjungan dari BA

0 ulasan:

Post a Comment

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in