Ku Ke Udara lagi....

Assalammualaikum...
Mintak maap la sebab dah lama tak lawat kengkawan sume..bz jenjalan bawak student g lawat kampung...program pelajar bersama masyarakat..kali ini lawatan ke Kampung Tapah , Taiping...adalah misi yang kena dilaksanankan oleh diorang ni..aku kena iring dan tolong makan je..ha ha ha maklumlah penyelaras
( ha ha ha...)...Actually kampung ni memang tak terusik lagi natural beautynya..so memang enjoy gila bila dapat explore..tambahan lagi nak masuk kampung ni kena jalan kaki sebab bas taklih masuk...apalagi student2 aku yang tak pnah ada kampung tu..bukan main teruja...samalah ngan aku ni...ha ha ha ( gelakkan diri sendiri )..oklah takyah panjang story lets join me...layanzzzzzzzzzzzzzz






Makanannya....sungguh syiok ooo..makanan kampung dan sodapppp giler..








Kraftangan dan Kebun Herba yang ada








4 ulasan:

  1. masak lemak pucuk paku, masak assam pedas... wallahhhh! bisa gugur iman. hu hu

    ReplyDelete
  2. Salam Kerull,

    Kerull ni cikgu ke. agus gak aktiviti bawak budak2 melawat kg ni. Budak2 sekarang ni byk benda dia tak kenal, termasuklah anak akak. Kalau balik ke kampung naik letih melayan soalan2 dari they all. Nasib baik anak 3 org je

    ReplyDelete
  3. E-na x nampak bnda lain dah...tuuuuu ulam2 yang buat E-na terliur bangat!!! rindunyaaaa...

    ReplyDelete
  4. Salam k.Aidah..aah saya cikgu gaklah samalah seangkatan tu..tapi anak murid dah besor2 sumenya..he he baya saya pun ada..tua dari saya pun ada ha ha...program ni nak rapatkan diorang ngan masyarakat dan nak rasa suasana kampung...

    ReplyDelete

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in