Hobi En. Hubby..

Alkisah..tersebutlah kisah..toyyib...En. Hubby aku pun ada hobi dia gak..tapi hobinya lagi eksklusif dari hobi aku..nak buat macamana kan , kalau tak support tak patut plak..isteri mesti support suami kan..Hobi yg agak mendapat tempat skang ni dihati orang lelaki ( % tinggi tu ikut kajian aku sendiri )...Racing Car..bukan kereta besar...tapi kete kecik...macam -macam jenis sebenar nya nama RC ni tapi yang hubby aku nya dia panggil Buggy..yg lelain aku tak bapa reti..tapi diorang ni ada trek sendiri...n ada kelab ikut klik diorang ni..namun yang pasti sumer yg minat main RC ni mmg lih jadi member...ha ha ha ( ni pun kajian aku sndiri gak berdasarkan pemandangan aku kat en. hubby aku ni ).

Ini antara jenisnya..n En. hubby aku punya lebih kurang ni lah modelnya..tak smpat nak snap lg gambarnya..so just utk tunjuk2 dulu je lah....

0 ulasan:

Post a Comment

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in