Ronda2 Taiping...

Dari pagi tadi aku ngan hubby dah keluar rumah...saja nak g ke Taiping sebab hubby nak g bli peralatan RC dia , sambil2 tu aku pun ikutlah al-maklumlah cuti..ape ke halnya duk umah sowang2..baik ikut..tapi yang sebetulnya aku yang ajak hu hu..boring tu duk umah je baik g jenjalan....




Inilah kedainya..btul2 kat tengah2 pekan Taiping






Lepas dah penat berjual dan membeli..( membeli yang lebih sebenarnya ) aku n hubby pun g carik port nak sapdek ataupun lunch..pastu hubby kata ada tempat makan ok kat seberang jalan..than apa lagi pucuk dicita idea yang datang..mulalah memikior nak makan macam2 padahal perut satu je..hu hu bila dah lapor memang rupa itu gamaknya...

Ini aku nya menu " Sizzling Wantan Mee"
kalau sepuluh bintang ratenya..aku lih bagi dalam 51/2 lah..knp skit..sbb kuah dia kurang mantap ikut selera akulah..selera masing2 mana sama kan

Ini hubby aku nya menu plak " Sizzling chicken with blackpaper sos"
sos dia oklah tapi takleh lawan Sis hana nya resepi sos blackpaper..hu hu

Ha yang ni memang berbaloi2..1 Gelas besar..tapi aku rasa dah saiz jug dah.. sib baik kongsi ngan hubby..kalau tak..rugi je..misi suksess sbb kering jug ni kitorang kerjakan..kah kah kah
yang pastinya menu lunch aku ni temannya " Fusion" oklah tu....

0 ulasan:

Post a Comment

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in