Seronoknya.....

Assalammualaikum...

Hmm biasalah blog aku ni kejap up to date...kejap down to date ( ha ha ha macam tuan dia jugak lah ) jap rajin jap malas...kalau time rajin bukan main mewah ngan idea,bila time takda idea haram...ke laut lah jawabnya. Bukannya apa , bila dah lama bercuti apa lagi...mood tu nak mari balik bukan main poyo...tapi apa-apa hal pun aku nak gak kongsi apa yang aku buat sepanjang seminggu aku di kampung bersama famili...apa lagi makan tido , makan tido n jalan2 cari makan...hu hu naik dah badan ni..tp takpa start keje aku mulalah diet balik...oklah nanti aku sambung lagi...nak upload gambor..internet ni lembap macam kua-kua (kura-kuralah..anak buah aku sebut bunyinya macam tulah ) so till than jumpa lagi haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

0 ulasan:

Post a Comment

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in