Jalan-jalan Cari Makan lagi.......

Biasalah aku kan...mana lih duk diam kat rumah je..sementelah plak family hubby pun hobi sama..suka berjalan2 sambil makan dan menjamu mata...sebenarnya tempat ni bapa mertuaku yang jumpa..terror kan..walaupun umur dah 50 an lebih tapi still adventerous lagi..so kenalah ngan menantu2 dia gak yg suka benda2 baru ni..so apa lgi aku sekeluarga g lah mengetest kitchen..hu hu dengan kata yang mudah g try menu restoran ni...terletak di hujung Kuala Linggi , Masjid tanah Melaka...

Aku pun tak tahu kenapa aku tak pernah tahu ada nama Fort Supai ni? dan meaning dia?mungkin gabungan nama ker or mmg tempat ni namanya memang Unik macam Ni....

Sempat Posing masa sampai tuh..mana aku???? ha mana nak ada kalau tukang kamera womannya aku..hu hu kecian...




Sebelum.....




   selepas....he he tak dan nak snap   yang selebihnya...lapor....


akhirnya...ha ha amah mana plak ni tgh jaga baby...pergh...aku tuh..hu hu tak dan nak buat make over..so inilah rupanya...

0 ulasan:

Post a Comment

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in