Salam sume...tadi cik bedah g makan kat sinun....bukannya selalu makan kat sinun..bila teragak je..almaklumlah tak bapa kena ngan tekak..cuma bab bubur tu cik bedah suka..so g lah carik..adalah kat TF Sungai Siput ni...tapi cukup Cik bedah tak puas hati...knplah setiap tempat tu tak sama servicenya..kat Batu Gajah ok je..kat Sg Siput ni mmg kureng asam jawa...tgk kat atas buburnya sikit punya banyak..dan selalu pun mmg banyak bila cik bedah order..tapi kat Sg Siput ni aduhai setengah dari nisbah yang sepatutnya...geramnya...dahlah tengah lapor...salah siapa? Cik bedah salah order ke atau outlet ni kena ada pemantauan agar servis dan saiz hidangan sama di setiap outlet...hak sebagai pengguna kenalah ditegakkan ..dan jangan lupa customer is always right..sebab no customer no sales ha....so kena ambik perhatian sikit..sebab reganya mak oiiiii RM 4.80 tapi isinya setengah dari yang ada dalam gambar..PATUTKE?????
memang tak patut...kak ilah pernah nak cuba makan kat kedai nasi lemak di keramat ni.. tup tup baru oder jer akak dah dengar 3 org pekerja dia memebebel kat kawan kak(kwn kak dah duduk dikerusi)..dia tak tak tau kami 1 kapal ..apa lagi kak terus keluar dr kedai tu..tanpa makan..kurang budi bahasa.. tapi kalu kurang sukatan tuuu ...lagi la benganggg..tambah2 peroitt tgah lapaq huhuuu..hak penggunan mesti dijaga pengguna ttp benar w.apapun...keadaannya..
ReplyDeletekerull..kite pon sokong ..mmg tak baik ar buat cam tu..
ReplyDeletetulah kdg2 dorang ni tak ambilberat hal mcm ni yg besat kesannya nanti kat restoran dorang..
serik kan kalo tekena cam tu..
Salam sume
ReplyDeleteKak Ilahjy : tulah k.ilah..kengkadang dorang ni tak pandai jaga hati customer..kalau takda kita ni ( pelangganlah kan ) camana dorang nak survive kan...
seri : Kita selalu kena macamtu seri..itu yang kalau nak makan luar kena tapis2 tempatnya..pergi yang dah biasa pg je..yang baru ni kalau nak try pun by recomendation oklah....