Mee Kari , Ais Kacang dan Cendol Sungai Siput

Salam Ptg Jumaat sume...sowylah sbb skang ni agak jarang g ziarah kat umah korang2 sume..aku bz yang amat2..makan pun skang acik main beli jek..adus ai..mmg tak sempatlah nak g meround jauh2..ini je yang termampu...tapi sib baik sedap..so siapa yang berada disekitar Sungai Siput..silakan jangan malu2 boleh try menu ni kat gerai bawah pokok kat are pasar malam setiap rabu..pergh macam dah lama je aku kat sini..padahal baru seminggu..hu hu..so layan dulu lah ye...

Mee kari yang kaya dengan fishcake , fishball , ayam , dan macam2..tak mahal RM 3.00 je

Semengkuk ni aku sorang..ha ha ha berbaloi tak harga ngan saiz....

Side order...ais kacang jagung

Cendol...

3 ulasan:

  1. arg...ini yg nk marah ni..aku orang sungai siput pun tak tau ada jual mee kari ngan es kacang kat situ..ko ni betul2 menjeleskan aku ni...uwaaaa....tingin!!!!

    ReplyDelete
  2. salam kak..hadui sedapnya mee kari..tingat kat mee kari mak saya..hehe..:)

    ReplyDelete
  3. ais kacang tuh benar2 mgoda hatiku...

    ReplyDelete

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in