Cerita PANAS..

Salam Petang hari sume...ha ha tgk tajuk n3 macam gempak...gossip artis mana plak ni ye..but anyway bukanlah kisah artis pun..tapi kisah hati aku yang PANAS dek sebuah restoran yang tak cekap dan beretika. Kalau korang letakkan diri korang ditempat aku..mesti korang pun panas hati dan hangin satu badan beb...


Alkisahnya..arini aku teragak nak makan ala-ala western gitu..aku orderlah FISH n CHIPS..memember aku makan nasik goreng je...tunggu punya tunggu...air kosong pun nak mendarat atas meja kitorang punyalah lama..macam pergi tadah kat banjaran everest lah plak...itu satu hal..yang kengkawan aku ni dah kusyuk mengadap nasik goweng dorang..aku yang terkebil-kebil menantikan menu aku yang tak sampai-sampai..Hati sudah hangat..aku tanyalah kat bro tu.." bro saya punya Fish N Chips buat ke tak ni " selamba je dia jawab " tengah buat lah ni"..tengah buat hapanya kalau aku tengok baru nak goreng fries..hu hu you make my blood very-very nak meletup bro....tapi takpa aku pro...habis je kengkawan aku makan , aku pesan ngan dorang..jom bangun pergi bayar..sampai turn aku , aku bayar RM 0.20 sen..harga secawan ais kosong..cashier tu terkebil-kebil tengok aku bayar harga air kosong je...dan aku dengan selamba badak keluar terus..sambil dalam hati berkata-kata sopan ( ha ha ha ko makan lah kentang goreng tu..aku buat kat rumah je Fish n Chips ni lagi cepat )......hari itu pengajarannya..aku sita kedai tu..atas dasar servis 1 bintang yang tak seberapa tu...1 menu 45 minit belum tentu dapat...so kat mana kedai tu..sapa duk seri iskandar kedai tu tengah-tengah diantara Restoran Family dan Syaz Beauty..Lokasinya,,Bandar Universiti...Rasioanalnya aku bg tahu detail adalah jangan orang lain terkena macam aku...sadis dan PANAS


3 ulasan:

  1. Salam Kerull,
    lama tak nyinggah sini. Anyway kalau tak terlambat nak ucap selamat tahun baru ye. Akak pun pernah terkena kes macam ni. Yg sedihnya selalu terkena kat restoran kepunyaan Melayu je. Bila nak ubah sikap pun tak tau lah, kan

    ReplyDelete
  2. beb, ko bilang bro tu dah bagus ko bayar 20 sen for the air kosong...tu kentang goreng biar dia bedal sendirik la..

    ReplyDelete
  3. Salam K.aidah...
    itulah..kadang2 bila kena kutuk marah bangsa kita ni kan..tp bila pikir2 semula ada gak betulnya..camana bisnes nak maju..huh

    Salam Yat..
    Itu sib baik aku nak bayar..kalau kira servis..aku saman je..sbb menyebabkab aku terlewat g meeting menunggukan FnC yg tak sampai2 tu..hu hu

    ReplyDelete

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in