Grilled Spiral Potato

Salam Malam hari...ini sebenarnya edisi lepas geram sebab tak dapat FnC siang tadi..jadiknya ngintai punya ngintai aku sangkut lah plak kat rumah Hanamemories..he he kredit untuk ko ni kak..tergoda aku nengok spiral potato ko tu so..aku pun buatlah ikut tunjuk ajar ko dan youtube tu.. nasib aku baik dirumah sendiri berbanding kat kedai orang ( hu hu tak puas hati lagik tu )..jadiklah gak..walaupun rentung sikit..sebabnya aku grilled dalam oven he he langkah-langkah berjimat cermat tak mo guna minyak....pastu tabur ngan serbuk lada hitam berperisa..selamat...hubby pun suka...oklah tu..atlist takyah aku membeli di pasar malam..berkat buat sendirik puas hati lambat atau cepat...

ni fresh dr ladang...baru lpas potong berpoluh wei

dan lagi...dan lagi

ha ini yang dah siap grilled..nasib aku sempat snap...sblum habis..

0 ulasan:

Post a Comment

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in