Minyak Masak oh Minyak Masak

Assalammualaikum..selamat pagi...arini aku nak membebel sikit , semalam punya kes lah ni...satu seri iskandar aku carik minyak masak takda...pergi sana sini semua kedai kata dah habis...adus..ape ke halnya lah minyak masak boleh habis dalam masa tak sampai 2 3 ari???? aku mula memahami bila hubby pun kata minyak masak kat area ipoh pun takda gak....konspirasi nak naikkan harga barang ke apa ni...main sorok-sorok pulak...gaji tak naik tapi ura-ura barang keperluan nak naik harga makin kedengaran , hmmm kenaikan ron 97 pun aku dah jangka....semua ni melibatkan duit...barang makin lama makin mahal tapi gaji macam tu jugak camana ek...yang family besar , peniaga dan pengusaha makanan mesti terasa gila bila harga barang naik....aku yang berdua ni pun terasa gak bila carik minyak masak tak jumpa-jumpa...harap-harap kerajaan kita ada jalan penyelesaiannya..demi kesejahteraan rakyat....

0 ulasan:

Post a Comment

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in