Hari Cuti Semalaysia

Assalammualaikum..Selamat Tahun Baru 2011 , belum terlewat sangat rasanya aku nak wish..baru lewat 2 hari..Better Late Than Never..hu hu..cerita je new year mesti tersangkut paut dengan azam tahun baru..tapi ekcelinya lah ..azam aku aku dah bermula seawal sambutan Awal Muharam haritu..so kira kalau kalendar islam itulah tahun baru kita...lebih afdal rasanya..anyway azam tetap kena ada azam..sebagai pembakar semangat..aku forward je azam yang tak tercapai dari tahun-tahun sebelumnya..cuba nak mencapainya..insyaallah..
Mesti arini opis korang lengang kan..samalah ngan opis aku..ramai yang pergi menguruskan hal persekolahan anak-anak..kenapa aku tak cuti hu hu ( soalan tak bapa aku nak jawab tu..) sebab aku kena kerjalah aku tak cuti..ha ha ha takdalah..bukan macam tu..aku bagi peluang pada otai2 yang ada anak ni pergi menguruskan apa yang patut..sampai time dan ketikanya..aku lah plak nak bercuti..itu namanya tolak ansur dalam cuti..hu hu saja-saja je buat statement , tapi betullah..ini time dorang..time kita belum tahu , so apa lah salahnya cover mencover ( statement member aku )...tapi untuk yang benar-benar aje..bukan yang tak halal tau...oklah ada keje sikit..ada masa borak lagik ye...


0 ulasan:

Post a Comment

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in