Menu Sihat Sempena Takda Minyak Masak

Rasanya malam ni menu makan malam aku memang yang sihat-sihat...sihat dari segi apa...ha itu yang aku nak bg tahu tu..sementelah bekalan minyak susah untuk diperolehi buat masa sekarang ini..aku dah plan menu makan malam ni aku masak menggunakan 4 kaedah memasak iaitu Memanggang , Merebus , Mengstim dan M yang ke empat ialah...

Tadaaaaa...MEMBELI lah..hu hu

Macam-macam ada kat pasar malam ni...

1 ulasan:

  1. skali skala dia jadi sedap juga ;D

    ReplyDelete

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in