BEN ASHAARI : Segmen Syok Sendiri


Salam petang hari...ntah valid ke tak lagik aku punya penyertaan segmen terbaru BA ni...tapi aku belasah jelah...janji niat nak menyertai disusulkan dengan usaha..usaha apa? Usaha buat n3..hu hu so sapa nak ikut serta sila klik gambar BA yang macho tu..pergh otot lu mantap BA ( erk..jgn salah faham korang..aku nak cakap kiranya memang sesuailah masuk majalah rapi ni...sebab ada gaya model yang sihat bro.. ikhlas ni, tahniah bro....buat banyak-banyak lagi segmen yang gempak-gempak ni...i like...) kalau kurang faham boleh tengok kat bawah ni...sila tengok hu hu

  • Sila buat satu entri ... Kali ni bukan letak header tapi gambar yang ada dalam entri ini ( link ) dan linkkan ke entri ini .. ( Sudahhhhhhhh )
  • Pilih salah satu gambar korang yang terbaik dan andaikan gambar korang tu dalam majalah tersebut !! Haaa... amacam ? Mencabar ?? Haha..

wah gambar posing ( bolehlah tu )
  • Andaikan korang ditemubual dengan wartawan.. ok .. aku wartawan itu.. Buat dialog berdasarkan soalan ini..
Boleh berikan nama glamour anda dalam dunia maya ini ?
Kerull 
    Kenapakah anda memilih nama tersebut ?
    Ringkas / memang nama aku..eja je lain bunyi lebih kurang
      Kenapa anda berblogging ?
      Suka menaip / berkarya ( ikut suka suki aku )
        Siapakah pemberi semangat anda ?
        Semua disisi 
          Sudah berapa lamakah anda berblog ?
          Hampir 4 tahun 
            Siapakah idola anda dalam dunia blogging ini ?
            Ramai...yang otai-otai terutamanya
              Kenangan manis anda dalam dunia blogging ?
              Dapat ramai kenalan...dapat hadiah..hu hu
                Kenangan pahit anda dalam dunia bloggng ?
                Minum air pucuk pegaga ( hik hik takdalah..aku ok je tak suka pahit-pahit ni )

                Pencapaian terbaik anda dalam dunia blogging ini ?
                Setakat ni belum ada..esok-esok belum tahu..
                  Selain berblog , apakah minat anda ?
                  Memasak , makan dan cuti-cuti malaysia
                    Bagaimana anda membahagikan masa anda diantara berblog dengan aktiviti yang lain ?
                    Kalau ada masa jengahlah blog ni kejap..kalau sibuk takdalah jawabnya...
                      Sila nyatakan cita cita anda terhadap blog anda itu
                      Mestilah nak blog ni dikenali..macam otai-otai punya blog ( nama pun cita-cita )
                      kalau tercapai alhamdulillah
                        Pendapat anda mengenai dunia blog di malaysia ini ..
                        Hangat dan penuh kontroversi juga disertai hasad dengki ( hmmm harap2 aku tak kena band atas penyataan panas aku ni..hu hu ) 
                          Nasihat anda untuk mereka jika ingin memiliki blog sendiri ..
                          Kreatif , inovatif dan jangan pesimis...kenalah positif...dan jangan malas macam aku...hu hu
                            Nyatakan dalam majalah mana anda ingin dimasukkan ..
                            Semua Majalah Masakan dan Percutian

                            0 ulasan:

                            Post a Comment

                             
                            Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in