Lunch @ Johnny's Restaurant dan Segmen Tajaan BEN ASHAARI

Assalammualaikum...sebelum tu tq For BA atas segmen " Mereka Kata"..kerana segmen ini aku dapat tambah kenalan blogger..he he terharu bila ada yang sudi ziarah teratak buruk ku ini...thanks again Bro....becoz of u hutang trafik ku berbayar...hu hu..
Oklah...tengahari semalam aku ada urusan di Ipoh..jadi dah alang-alang dan along-along tu aku singgahlah Lunch kat Johnny's Restaurant..makan thai steamboat dan side dish yang aku suka noodles lah..so layan dulu..sebab masih terngiang-ngiang deep souce yang kucicah ngan fish head semalam..nak lagik , nak lagik....hik hik

he he tak sempat amik gambar sebenar..sbb tak tahan lapor..apalagi seranggggg

ha yang ni akunya...Spinach Noodles with Steam Chicken




yang ni member aku punya...Belacan Fried Rice


0 ulasan:

Post a Comment

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in