Bukan POMPUAN Kalau......

Ha spesel edisen untuk yang hobi macam aku...bukan hobi gaklah..tapi yang pasti pantang....pantang tengok hu hu hu...bukan nak kerek tau..akunya tak bapa lagi..just yang biasa2 je..but pompuan is pompuan tak minat banyak minat skit tetap ada...aku mmg minat ngan warna gold dan gold he he ( tapi hubby aku tetap memantau supaya hobi aku ni tak jadi ketagih..bahaya kalau ketagih wei )..ini adalah benda yang selalu ada ngan aku....


Hp kesayanganku..susah nak dapat ni ( kumpul duit wei )...akunya warna Gold..hubbynya warna Silver Black...










Bangle Limited Edition dari Poh Kong..ini mmg aku suka sangat sbb hubby hadiahkan sempena Annivesary yang ke - 6 tahun...dan cincin tu aku beli sendiri...lama dah...

* P/S : bukan nak menunjuk ye...saja nak share sebab pompuan kan mmg minat benda2 cenggini...

0 ulasan:

Post a Comment

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in