Sesekali kurasa teringin....

Assalammulaikum...( Sejahtera ke atas kamu semua )...very2 good day today...

Malam tadi makan nasik goweng je...pastu suami bli KFC..( KFC lagik ) hubby je makan , aku dah tak bapa blih masuk dah...sebenarnya nak citer dinner malam kelmarin,tekak ni rasanya macam nak menyambal dan makan nasik putih , apa lagi selongkar punya selongkar sib baik ada udang dan petai , so apa lagi aku pun buatlah sambal udang campur petai. Sesekali pekena petai memang sodap , cuma masalahnya perut aku ni tak bapa tahan ngan petai , kalau makan mesti berangin satu badan...hu hu tapi sedapnya pasal aku belasah je...so aku upload je gambor..resepi takyahlah korang dah terror dah...


SAMBAL UDANG PETAI

1 ulasan:

  1. Salam kak! sambal udang petai kita makan tp kita tk makan petainyer tapi kita suke bau petai dlm sambal tu hihihi...

    ReplyDelete

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in