Wanita dan........

Alooo..ha orang gomen dah g kuar gaji ke belum..bulan ni gaji arini dah masuk..Masuk Bank aku pastu akan aku agih2kan..( bayar utanglah apa lagi )...biasalah bila gaji lepas bayar hutang macam2 plak nak kena beli...pencuci muka dah habislah,syampulah dan yang sewaktu dengannya...ada yang beli set kecantikan yang mahal2 macam yang ada kuar kat majalah2 dan iklan , yang made from oversealah..tapi aku taklah sekaya itu..dan nasib baik kulit tak banyak meragam( dia faham kot tuan dia tak bapa nak lebat untuk pakai yang branded2 gila nya produk )...aku pakai ni je...pada aku walaupun taklah semahal mana , yang penting hasilnya..memuaskan hati dan selamat untuk digunakan....branded or tidak , mahal atau murah itu bukan penentu...so adios geng...

Ini gambar promo



Ini aku nya..


0 ulasan:

Post a Comment

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in