Semalam aku terkena..

Assalammualaikum...selamat pagi dan salam 1 Malaysia...

Ha ha ha skemanya...bukan apa saja nak bagi mood pagi2 ni ok skit..pasni meeting Disiplin dgn Orientasi student baru plak...hu hu..so aku tulih lah apa2 yang patut dulu pagi2 nih..supaya umah aku ni orang ziarah ada benda lih selongkar...so dinner semalam aku makan KFC je..punya lah lama aku tak g KFC rupanya Toasted Twister dah takda..sudah tukar lah plak..Pada aku rasa takdalah lain sangat pun..cuma tambah sweet corn ( aku tak bapa gemar )..aku lbih suka yang lama..oh rindulah aku nanti dengan TT yang retro itu...tapi kalau nak test ok..sbb tekak kita lain2,mana tau korangnya tekak lih terima plak..aku cerita pasal anak tekak aku...he he he..
So takat ni dulu..kalau tak sibuk aku sbg lagi pas meeting...ok adios...










GEMPAK TAPI..oklah

1 ulasan:

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in