Well here we are...

Hmm sekali lagi aku men..try nasib lagi.Kali ni segmen Sahabat Blog@Kelab Blogger kat blog En. BEN ASHAARI ni..ntah macam mana plak kali ni..ntah layak ke tidak, almaklumlah masih amatur lagi dalam blog ni..so blog ni lbih kurang macam aku punya tempat lepas geram,lepas gian sume yang berkaitan dan yang boleh dilepaskan ha ha ha ( faham ke ) aku pun tak bapa paham..tapi blihlah..aku buat blog macam korang gak..hobi dan minat...jadi terhasil lah blog yang sedap mata aku memandang ( orang lain pandang blum tentu macam aku pandang..so..)..tapi dalam pada masa yang sama aku nak gak carik memember yang sehobi ngan aku..apa lagi hobi ber blog lah beb..so till than life must go on..daaaaaaaaa...(ok ke En. Ben..hu hu cam buat final assignment plak aku rasa gementarnya...) Tq..




0 ulasan:

Post a Comment

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in