Bangga atau Marah

Gambar ni ehsan En. Google

Salam malam hari sume..hati tengah hangat ni..nak tahu kenapa..hubby tengah bukak channel 734 kat Astro..Discovery Turbo...tak silap aku tajuk rancangan dia..Fifth Gear..korang kalau ada masa try tengok channel ni..hangat aku..bukan sebab marah kat hubby tapi marah rancangan kat channel ni , banyak menghina Malaysia dengan menjadikan Model Kereta Proton Saga sebagai satu simbol untuk memperlihatkan martabat kita disana...mamat yang kat atas tu adalah pengacara dia..dan kereta tulah yang tengah dorang kata macam-macam benda negatif...siap letak sampah lagi dalam kereta ni....ini bukan pertama kali aku tengok...yang lagi satu tu kereta proton lama ni dijadikan benda yang tak berguna untuk dilenyekkan oleh kereta kebal dorang yang besar tu...jadi apa maknanya sume tu? Aku tak rasa Bangga pun...Marah adalah...sebab tak patut dorang buat macam tu....Aku anak Malaysia , punya rasa yang sepatutnya bila maruah yang dijaga dipijak-pijak dibumi asing...

0 ulasan:

Post a Comment

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in