GEGAR 1,000 BLOG OLEH BEN ASHAARI


SAYA SOKONG DUNIA BLOG dan 
SAYA SUKA KERANA SAYA MINAT MENULIS DAN MEMBACA BLOG ! ANDA BAGAIMANA ??

Salam sume..wei aku lambat tau segmen ni sebab aku tengah berbengkel di Tabung Haji Kelana Jaya ni..semalam baru mula...wohoo..aku nak joint gak..walaupun dah agak nak semput dada nak buat n3 ...harap-harap aku belum terlewat..BA jangan tinggal daku...hu hu
Sesapa nak joint lih klik kat gambar Macho yang kat atas tu...syaratnya mudah je iaitu :


  1. LETAK HEADER BEN ASHAARI BLOG




  1. TAJUK GEGAR 1,000 BLOG OLEH BEN ASHAARI dan linkkan ke entri ini !




  1. Tulis SAYA SOKONG DUNIA BLOG dan SAYA SUKA KERANA SAYA MINAT MENULIS DAN MEMBACA BLOG ! ANDA BAGAIMANA ??




  1. Tinggalkan url anda diruangan entri itu ..



TUTUP : 8 / 2 / 2011 , tepat jam 6 petang ... Bagaimana ? Berani ?? nak lagik tau klik jangan tak klik ye..yolahhhhh

2 ulasan:

  1. Semangat 'bergegar' dalam dunia blogger...
    good luck!

    ReplyDelete
  2. dtg gegarkan blog ni :)
    feel free,visit my blog lak :)

    ReplyDelete

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in