Selagi Bernama Manusia

Wah.aku ingat aku je yang hangat dengan orang-orang spesis yang suka mengampu , membodek dan menikam belakang , talam dua muka ( skang dah 3 4 5 muka )..tetapi sebenarnya bila aku baca n3 terkini di blog Ben Ashaari ( Sila Baca Kat Sini ).alah mesti korang dah baca punya.....rupanya-rupanya orang-orang macam ini berada dimana-dimana , Dulu Kini dan Selamanya...kadang-kadang hairan aku..kalau tak kacau orang , tak sibuk hal orang , hidup dia tak aman ke gamaknya..hobi atau faktor keturunan ke agaknya , selagi manusia bernama MANUSIA perasaan hasad dengki tu tetap merajai hati..kredit to En. BEN ASHAARI...suka sangat n3 ni....n3 ni aku buat bukan sebab nak bodek BA..tetapi aku merasainya kerana aku adalah salah seorang yang terkena...pedih wei..nasib Iman didada masih kuat..kalau tak aku belasah je orang-orang macam tu ( eksen je lebih )..wakaka..tapi serius wei..bila kena baru tahu....


Sorry Bro curik gambar otot kental ni...he he he

0 ulasan:

Post a Comment

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in