SAYA PUNYAI 100 - 500 FOLLOWERS


Adoi yai seperti biasa aku terlewat lagi menyertai segmen yang terbaru dari Malaysian Blog Idol ni..( ikhlas ni takda maksud lain ) siapa lagi En. BA lah..tapi aku try gak sebab follower aku memang tak lebat pun..malu nak cerita..hu hu tetapi aku bersyukur kerana masih ada yang sudi..so sapa yang berminat rasanya sempat lagi ni...klik gambor yang Macho tengah menung kat atas tu untuk tahu lebih lanjut lagi...

Tugas Korang dan aku :
  1. Letak header BEN ASHAARI blog ( ada kat atas tu )
  2. TAJUK :  SAYA PUNYAI 100 - 500 FOLLOWERS. dan linkkan ke entri BA ( siap )
  3. Tinggalkan url entri blog korang kat entry BA ( siap bro )

    Sekian Terima Kasih....

2 ulasan:

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in