BUKAN 1 TAPI 2

Tak habis lagi citer kehilangan aku ni sebab aku bukan hilang 1 tapi 2 bijik hp skali gus sebab 2 bijik hp tu aku letak dalam beg cute yang aku beli kat Cameron..hu hu masih terbayang-bayang kecumilan beg dan isi beg aku tuh..kerugian dianggarkan oleh incik hubby mencecah 2k..sakitnya hati aku...siap ko pencurik HP aku..mungkin didunia ko terlepas ..tapi pembalasan Allah ko takan dapat menjangkanya , kesardinan muka ko yang tak bapa hensem tu memang nampak ko gelabah beruk..ayat marah tu..buktinya aku tak nampak batang hidung ko dengan bini ko semenjak semalam...ape CER , takut ke nak ngadap aku..mentang-mentang aku takda bukti...takpa..Allah melihat apa yang hambanya tak boleh lihat..jadiknya faham-faham sendirilah..sapa curik dialah yang terasa kena tuduh...ha ha ha.Ya Allah aku bersyukur kerana hanya hilang HP bukan hilang IMAN...

2 ulasan:

  1. salam kerull
    kak ilah syorkan buat solat hajat jer baca yassin 7 kali seru nama dia mesti dia pulangkan..
    mcm kak dulu ada org calarkan kereta bukan 1 tapi 2 juga.. bersama sorg lagi kwn kak.. kami buat mcm tu.. terbukti dia tak muncul tapi ada hal lain dia kena.. cash n carryyy la nii

    ReplyDelete

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in