Nasi Patayya

Dah senja ni..hampir pukul 7 malam..gelap dan sejuk keadaan dalam rumah aku ni..apa taknya tak pasang lampu..apalah ko ni ...komplen gelap , pglah onn lampu tu ( bangun pg onn suis sambil marah diri sendiri )..maklumlah sensorang semuanya malas...tadi aku letak ayam goreng oat kan..yang ini aku letak menu dinner aku plak...aku buat nasi goreng daging ( ada kat labels nasi resepinya) pastu bungkus dengan telur..dan jadilah nasi Patayya yang made from Seri Iskandar with love...layan dulu lah...


Nasi Goreng Daging xtra pedasssss


Nasi Patayya aku plain aje..sbb tak suka taruk sos..

Yang lagik satu ni adalah untuk suami tercinta yang baru balik dari koje....tunggu lepas sembahyang kang kami ngaplah...selamat dinner semua...


2 ulasan:

  1. ooo..mkan ngan cik abang yer...oklah tu...isteri mithali...

    nasi goreng lagi best kalo pedas.. kalo ada sup/tomyam, lagilah ummph !!!

    ReplyDelete
  2. uishhh sedapnya..sgt suka mkn nasi patayya tapi lama dh tak mkn ni..

    ReplyDelete

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in